Üzletviteli tanácsadás cégeknek

Üzletviteli Tanácsadás és Üzleti Vállalkozás az Ön üzlete- és vállalkozása sikeréért! Cégünket azért hoztuk létre, hogy segítséget nyújtsunk Önnek (Cégvezetőknek, Leendő Cégvezetőknek, Ügyvezetőknek, Vezető tisztségviselőknek), akik a cégvezetés mindennapi gondjaival és problémáival küszködnek.

Cége bizonyára eredményesen működik. Tapasztalataink ugyanakkor azt mutatják, hogy minden cég profit-hatékonysága az üzletág optimalizálásával és munkaerő-fejlesztéssel tovább növelhető. Továbbá minden szervezet életében többször is előfordul olyan helyzet, amikor a mennyiségi növekedés minőségi változásokat követel meg. Az ilyen esetekben a fennmaradás, a fejlődési lehetőségek megmaradása a tét. A működési folyamatok kézbentartása, állandó javítása, illetve újjáalakítása, valamint a folyamatokra alapozott szervezeti és irányítási szerkezetek megteremtése nagyban segítheti a fellépő helyzet hatékony kezelését, valamint negatív kihatásának és kockázatának csökkentését. Az üzletviteli tanácsadás az ügyfél folyamatainak, tevékenységeinek átvilágítását, megismerését, ezt követő elemzését, valamint átalakítását, optimalizálását jelenti

Ha a vállalkozás ügyvitele, pénzügyei nincsenek rendben, az könnyen a cég működésének végét jelenheti. Ha a menedzsment nem rendelkezik naprakész információkkal a vállalkozás működéséről, likviditási helyzetéről, esetleges egyéb problémáiról, nem tud megalapozott döntéseket hozni, és mire a bajok kiderülnek, addigra késő lehet. Jobb ezért a működési zavarok kialakulását megelőzni.

Ez hogyan lehetséges? Hogyan lehet mindezt megoldani akkor, ha erre a vállalkozás vezetésének nincs ideje, energiája? Úgy, hogy olyasvalakit bízunk meg vele, aki ért hozzá, és mindezt helyettünk elvégzi. Mik azok a feladatok, amiket minden vállalkozás esetén el kell végezni? Minden cégnél szükséges az adminisztrációs rend felállítása:

  • hivatalos levelezések
  • partnerekkel való kapcsolattartás
  • szerződések nyilvántartása
  • iratkezelési rend
  • Cafeteria szabályzat írás
  • munkaszerződés írás
  • munkaszerződés módosítás írás
  • értékelési rendszer felállítása

Nagyon fontos a pénzügy munkájának megszervezése is:

  • napi bevételek-kiadások nyilvántartása
  • számlák kezelése
  • várható kiadások ütemezése
  • várható bevételek beérkezésének nyomon követése
  • bizonylati rend
  • számlarend
  • pénzkezelési szabályzat felállítás

Az üzletviteli tanácsadás eredményeként létrejött optimalizált folyamatok alapvetően javítják az ügyfél eredményességét, mivel az elvárt eredményeket, a megbízható módon, a szükséges legkevesebb erőforrás felhasználásával érhetik el. A megújított folyamatoknak köszönhetően javul a versenyképesség, az új informatikai rendszerek (vállalatirányítási, ügyfélkezelő, munkafolyamat-kezelő, dokumentumkezelő) bevezetése egyszerűbbé válik, és összhangjuk, konzisztenciájuk is biztosítható

A stratégiának világosnak és átláthatónak kell lennie, és csupán három kérdést kell megválaszolnia:

  1. Hol tartunk most?
  2. Hol szeretnénk tartani adott idő múltán?
  3. Hogyan jutunk odáig?

E filozófiát számos átvilágítás, megvalósíthatósági tanulmány és üzleti terv sikeres gyakorlati megvalósítása igazolja.

  • Vállalati stratégiák és akciótervek előkészítése és kidolgozása
  • Megvalósíthatósági tanulmányok készítése
  • Üzleti tervek előkészítése és kidolgozása

Tanácsadásunk egyre nagyobb részben irányul a vállalkozások minden tevékenységének IT alapú átszervezésére. Az elmúlt években minden üzleti szervezet számára egyértelművé lett az infokommunikációs alkalmazások kivételes hatékonyságnövelő hatása, és így a KKV szektor számára példa nélküli esélynövekedése. Arra összpontosítunk, hogy innovatív és a gyakorlatban is alkalmazható megoldásokat találjunk, majd ezeket ügyfeleink érdekében meg is valósítsuk.

Ha írásunkat elolvasva úgy érzik, a leírtak akár csak részben is ráillenek az Önök cégére, erre a linkre kattintva kérhet további tájékoztatást vagy árajánlatot személyes illetőleg online tanácsadásunkkal kapcsolatban.

Üzletviteli tanácsadás

DÍJAZÁS (Általános leírás díjainkról, mert mi nem titkolózunk)

A tanácsadási díj megállapodás szerinti óradíj, projektdíj vagy folyamatos megbízási díj, melyek költségként elszámolhatók.

• Óradíj

Elsősorban konzultációs tanácsadás esetén alkalmazandó, de egyszeri tanácsadás esetén is előnyös lehet. (Óradíjban történő megállapodás esetén ügyfeleinket előzetesen tájékoztatjuk a feladat elvégzéséhez szükséges időről. Ugyanakkor fontos tudni ezen előzetes kalkuláció mindig az ügyfél tájékoztatása alapján történik. Az Ön érdeke is minden releváns információ megosztása.) Az elvégzett munkákat megkezdett 0,33 óránként számoljuk, így díjaink előre tervezhetőek és csak az elvégzett munka után járnak.
Tanácsadási óradíj: 9 000,- Ft/óra. (Cégünk jelenleg alanyi ÁFA mentes.)

• Projektdíj

Nagyobb lélegzetű feladat (legalább 20 munkaóra) teljeskörű elvégzésére szól.
Projekt óradíj: 7 500,- Ft/óra. (Cégünk jelenleg alanyi ÁFA mentes.)

• Folyamatos megbízási díj

A tanácsadást igénybe vevő cég a megbízás idejére teljeskörű szolgáltatást kap. Ebben az esetben az óradíjnál vagy a projekt díjnál nagyságrendekkel kisebb az egységnyi költségráfordítás, hiszen az átalány díj mindig tervezhető, minden hónapban ugyanannyi. Ismerje meg complex csomagunkat.
Folyamatos megbízási díj: 100.000 Ft/hónap. (Cégünk jelenleg alanyi ÁFA mentes.) Illetve kérheti hosszútávú fix óradíjas konstrukciónkat is.

• Sürgősségi díjszabás

Tanácsadóként sok feladatunk van, melyeket időben egymás után, sorban tudunk megoldani. Ha Önnek aznap vagy már másnap sürgősséggel szüksége van a megoldásra, kérjük ezt előre jelezze, és +40% sürgősségi díjszabás alkalmazásával lehetséges ez is. (A sürgősségi díjat sosem alkalmazzuk folyamatos megbízóinknál.)

Erre a linkre kattintva kérhet további tájékoztatást vagy árajánlatot személyes illetőleg online tanácsadásunkkal kapcsolatban.

businessandlaw